آموزش تعميرات موبايل و دوره‌هاي پردرآمد فني در مجتمع فنون برق
نوشته شده توسط : پریسا راد

آموزش تعميرات موبايل را مي توان يكي از دوره هاي موفق و پولسازي دانست كه افراد مي توانند با شركت در آن و فراگرفتن تخصص كافي به يك شغل مناسب و كاملا درآمدزا دست يابند. امروزه تعداد تلفن هاي همراه موجود در جامعه ممكن است از تعداد افراد جامعه بيشتر باشد و اين موضوع  به دليل اينكه بعضي از افراد چندين تلفن همراه دارند امري عادي به نظر مي رسد.

از آنجايي كه هر روزه بر تعداد تلفن هاي همراه موجود در جامعه افزوده مي شود در نتيجه مي توان گفت كه تقاضا براي تعميرات موبايل در جامعه را در حال رشد است زيرا موبايل نيز همانند ديگر لوازم پس از يك دوره كاري دچار خرابي مي شوند، در نتيجه با توجه به افزايش تقاضا تعميرات موبايل مي توان گفت افراد با فراگيري دوره آموزش تعميرات موبايل مي توانند به بازار كار اين رشته وارد شده و درآمد بالايي داشته باشند.

آموزش تعميرات موبايل امروزه به عنوان محبوب ترين رشته در بيشتر مراكز آموزشي كشور تدريس مي شود و با وجود تعداد زيادي تعميركار در جامعه همواره بازار كار اين رشته داراي خلاء نيروي كاري است و در نتيجه مي توان به آينده دوره آموزش تعميرات موبايل خوشبين بود.

با توجه به حساس و پيچيده بودن موبايل هاي امروزي توصيه مي كنيم دوره هاي تعميرات موبايل را در آموزشگاهي معتبر سپري كنيد. آموزشگاه فنون برق يكي از بهترين آموزشگاه هاي برگزار كننده آموزش تعميرات موبايل در ايران است كه به صورت كاملا عملي و تخصصي، زير نظر اساتيد با تجربه و متخصص و جهت ورود به بازار كار برگزار مي نمايد. در اين دوره آموزش كليه مباحث مربوط به آموزش تعميرات نرم افزاري و آموزش تعميرات سخت افزاري موبايل توسط اساتيد با تجربه و متخصص آموزش داده مي شود.

آموزش تعميرات ايسيو دوره اي پولساز و موفق

امروزه تعداد خودروهاي موجود در كشور در حال رشد است و سالانه ميليون ها دستگاه خودرو در ايران مورد معامله و فروش قرار مي گيرد و بيش از نود و پنج درصد آنها از محصولات جديد هستند كه داراي ايسيو يا همان كامپيوتر داخلي مي باشند. ايسيو يكي از قطعات مهم در خودرو است كه بسياري از سيستم هاي خودرو مانند برق، كولر، فن، ترمز، سوخت و غيره را مديريت و كنترل مي نمايد، بنابراين مي توان انتظار داشت كه خراب شدن ايسيو  مشكلات بسياري را براي خودرو به همراه خواهد آورد.

با توجه به اهميت ايسيو، بدون شك در صورت بروز مشكل در ايسيو افراد به دنبال تعميركاري حرفه اي بوده تا مشكل به وجود آمده را عيب يابي و تعمير نمايند.  در چنين شرايطي فردي كه دوره آموزش تعميرات ecu را طي كرده باشد مي تواند به عنوان يك تعميركار حرفه اي ايسيو به نياز افراد پاسخ داده و به عيب يابي و تعمير ايسيو خودروها بپردازد. در نتيجه مي توان گفت دوره آموزش تعميرات ايسيو يك دوره بسيار پولساز و موفق است كه از بازار كار عالي برخوردار مي باشد.

آموزش تعميرات پكيج ديواري دوره اي با بازار كار عالي

دوره آموزش تعميرات پكيج ديواري امروزه به دليل ايجاد ساخت و سازهاي نوين و نياز به پكيج ديواري در آنها داراي اهميت است. امروزه ديگر روش هاي سنتي گرمايش منازل در ساختمان ها مقرون به صرفه نيست، و مي توان با هزينه اي مناسب تر و همچنين خطرات كاري كمتر از پكيج ديواري در منازل استفاده كرد.

با توجه به افزايش تقاضا براي نصب پكيج ديواري بدون شك تقاضا براي تعمير و عيب يابي آن نيز افزايش يافته و در چنين شرايطي افرادي كه دوره آموزش تعميرات پكيج ديواري را فرا گرفته اند مي توانند در زمينه تعميرات و عيب يابي انواع پكيج فعاليت كرده و از بازار كار عالي و پردرآمد اين شغل بهره جويند.

آموزشگاه فنون برق دوره تعميرات پكيج را به صورت كاملا عملي و تخصصي زيرنظر اساتيد حرفه اي و با تجربه پكيج ديواري برگزار كرده و در مدت كوتاهي صفر تا صد تعميرات انواع برندهاي پكيج ديواري را آموزش داده و كارآموزان را براي ورود به بازار كار تربيت مي كند.

آموزش نصب پكيج  نيز همراه با دوره تعميرات پكيج در اين آموزشگاه برگزار مي گردد، تا كارآموزان در تمام زمينه هاي پكيج ديواري حرفه اي شوند. بنابراين توصيه مي كنيم براي ورود موفق و حرفه اي به بازار كار اين شغل در هر دو دوره ثبت نام كرده و متخصصي حرفه اي در زمينه نصب و تعميرات پكيج ديواري شويد.

آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي دوره اي مهم و كاربردي

همانطور كه مي دانيد تمامي دستگاه هايي الكترونيكي كه ما به عنوان قطعه، لوازم خانگي، لوازم كاري و غيره استفاده مي كنيم داراي بردهاي الكترونيكي هستند كه بنا به دلايل مختلف مثل فشار كاري، نوسان برقي، آب خوردگي و غيره دچار خرابي مي شوند. با توجه به حجم گسترده استفاده از بردهاي الكترونيكي بدون شك تقاضا براي تعميرات آنها نيز بسيار بوده و افرادي كه دوره آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي را طي كرده اند مي توانند كار تعميرات اين بردها را انجام دهند.

آموزش تعميرات برد الكترونيكي يكي از دوره هاي تخصصي است كه براي فراگيري آن بايد زير نظر بهترين اساتيد و ابزار آموزشي آن را فراگرفت. به همين دليل لازم است براي طي نمودن دوره آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي به مراكز تخصصي و حرفه اي مراجعه شود.

آموزشگاه فنون برق اين دوره آموزشي را زير نظر سازمان فني حرفه اي كشور و در كارگاه هاي مجهز به صورت كاملا عملي و تخصصي برگزار مي نمايد. در اين دوره كليه مباحث مربوط به تعمير و عيب يابي بردهاي الكترونيكي توسط اساتيد با تجربه و حرفه اي اين آموزشگاه به كارآموزان آموزش داده مي شود.

مجتمع فنون برق مركز تخصصي برگزاري دوره هاي برق و الكترونيك

آموزش تعميرات موبايل، ايسيو، بردهاي الكترونيكي، پكيج ديواري و غيره از دوره هاي مهمي هستند كه با توجه به نياز شديد جامعه و خلا تعميركاران اين حوزه ها در مجتمع فنون برق راه اندازي شده اند. در اين مجتمع آموزشي رشته هاي مذكور زير نظر بهترين اساتيد آموزشي و با بروزترين تجهيزات آموزشي به دانش پذيران آموزش داده مي شوند.

 مجتمع فنون برق به عنوان يك مركز آموزش حرفه اي همواره سعي دارد افرادي را به بازار كار معرفي نمايد كه بتوانند براي حوزه كاري خود موفق باشند. در نتيجه به دليل اين توجهات مدرك اعطايي اين مركز كه در پايان دوره به دانش پذيران ارائه مي شود داراي ارزش بالايي بوده و افراد به راحتي مي توانند جذب شركت هاي مرتبط با رشته خود شوند. شما براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به وب سايت رسمي فنون برق به آدرس اينترنتي https://fonoonbargh.com/ مراجعه نماييد همچنين جهت مشاوره رايگان مي توانيد با شماره 02166576476 تماس حاصل نماييد.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: